Έλα στην ομάδα της ΕΕΛΛΑΚ!
Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών ( ΕΕΛΛΑΚ ) ενδιαφέρεται να προσλάβει συνεργάτρια/τη για τη θέση διοικητικής υποστήριξης πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες
- Διοικητική Υποστήριξη των δράσεων της ΕΕΛΛΑΚ και των μελών της: Υποστήριξη της διοίκησης και των επιστημονικών συνεργατών με οργανωτικά και διοικητικά καθήκοντα.
- Διαχείριση Εκδηλώσεων και Συναντήσεων : Οργάνωση συναντήσεων, Υποστήριξη στην οργάνωση εκδηλώσεων, σεμιναρίων και συνεδρίων που σχετίζονται με τις δράσεις του Οργανισμού.
- Διαχείριση Εγγράφων: Συγκέντρωση, αρχειοθέτηση και καταγραφή όλων των διοικητικών και επιστημονικών εγγράφων του Οργανισμού.
- Διαχείριση Γραμματειακής Υποστήριξης: Εξυπηρέτηση τηλεφωνικών κλήσεων, διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, και υποστήριξη των καθημερινών δραστηριοτήτων.
- Διαχείριση Προμηθειών: Παρακολούθηση αποθεμάτων και παραγγελία υλικών γραφείου και εξοπλισμού.
- Διοργάνωση Ταξιδιών για Συνεργάτες: Οργάνωση και διαχείριση ταξιδιών για τους συνεργάτες του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων μεταφοράς, καταλυμάτων για επαγγελματικές συναντήσεις και εκδηλώσεις.
- Διοργάνωση Συνεδριών ΔΣ και Τήρηση Πρακτικών
- Ενημέρωση Ιστοσελίδας για Εκδηλώσεις Ανοιχτού Λογισμικού: Εβδομαδιαία ενημέρωση της ιστοσελίδας του οργανισμού με εκδηλώσεις, σεμινάρια και δράσεις σχετικές με το ανοιχτό λογισμικό, ενισχύοντας την παρουσία του οργανισμού και τις συνεργασίες του στον τομέα.
Απαιτούμενα Προσόντα
- Επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 3 ετών
- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση χρήσης εφαρμογών γραφείου
- Ικανότητα καλής προσωπικής επικοινωνίας
Επιθυμητά Προσόντα
- Εμπειρία στη σύνταξη, επιμέλεια και διόρθωση κειμένων στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
- Εμπειρία σε εφαρμογές ανοιχτού λογισμικού (wordpress, libre office, κτλ)
- Εμπειρία σε χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμεν@ να στείλουν τα βιογραφικά τους με θέμα “Office Manager” στο hr AT eellak DΟΤ gr έως τις 2 Δεκεμβρίου 2024.